مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 09:452021-02-23سياسي

ایستادگی مردم ایران در برابر قدرت های سلطه جهانی دستاورد دفاع مقدس است


نماینده ولی فقیه در گیلان، یکی از دستاوردهای دفاع مقدس را ایستادگی مردم ایران در برابر قدرت های سلطه جهانی دانست و خاطرنشان کرد: در هیچ دوره ای از تاریخ هیچ کشوری وجود ندارد که مردم و حکومتش این همه مقاومت از خودش نشان دهد.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان، یکی از دستاوردهای دفاع مقدس را ایستادگی مردم ایران در برابر قدرت های سلطه جهانی دانست و خاطرنشان کرد: در هیچ دوره ای از تاریخ هیچ کشوری وجود ندارد که مردم و حکومتش این همه مقاومت از خودش نشان دهد.

آیت الله رسول فلاحتی در همایش ملی بررسی ابعاد مختلف دستاوردهای دفاع مقدس که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دانشگاه گیلان برگزار شد، از دفاع مقدس به عنوان حادثه بزرگ قرن معاصر یاد کرد و گفت: بررسی ابعاد مختلف دستاوردهای دفاع مقدس یکی از برنامه های عمده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه موضوعات مرتبط با سرزمین و مرزهای جغرافیایی کشورها در ردیف حماسه های ملی آن کشورها قرار می گیرد، اظهار کرد: اگر بخواهیم نگاهی عمیق، روش مند و هوشمندانه نسبت به دفاع مقدس داشته باشیم، باید تاریخ ایران باستان یعنی ایران قبل از اسلام و ایران بعد از اسلام را بررسی کنیم لذا درمی یابیم که هیچ دوره ای به زیبایی دوران دفاع مقدس نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی مردم ایران در برابر قدرت های سلطه جهانی دستاورد دفاع مقدس است

ایستادگی مردم ایران در برابر قدرت های سلطه جهانی دستاورد دفاع مقدس است